Winkelbeleid - Privacy & Retourzendingen

Wat je hier ook doet; we gaan zorgvuldig voor je te werk.

We vinden het natuurlijk belangrijk dat je tevreden bent met dat wat je op deze pagina leest en koopt. Koop je een fysiek product, dan dragen we er zorg voor dat je bestelling netjes en naar wens op je deurmat valt. Mocht je niet tevreden zijn; neem dan even contact op en dan kunnen we kijken hoe we dit kunnen oplossen. Bestel je een portretje? Door je helemaal mee te nemen in het proces zorgen we ervoor dat je invloed hebt op het eindresultaat. We factureren pas op het moment dat jij tevreden bent, of wanneer anders overeengekomen.

In het enkele geval dat het product van je bestelling niet meer voorradig is, nemen we contact met je op en zullen we je de vraag sturen of we een vervangend product mogen sturen, indien gewenst is in dit geval ook het annuleren van de aankoop mogelijk. In principe is het niet gewenst om producten naar ons terug te sturen, maar neem vooral contact op; met redelijkheid en compassie lossen we alles op.

Privacy wat betreft betalingen in de webshop

Wanneer je bestelt in de webshop, gaat je betaling via derden (WixPayments). Bijvoorbeeld via iDeal. Kijk op de site van de door jou gekozen betalingsverwerker om op de hoogte te zijn van de algemene voorwaarden en privacy policies.

Betalingsmogelijkheden

- iDeal

Niet tevreden met je product?

Het blijft natuurlijk handwerk, daar kan af en toe een foutje insluipen. Als dat bij jouw aankoop gebeurt, dan spijt ons dat hartelijk. Neem contact op, dan beloven we ons best te doen om je alsnog tevreden te maken of je aankoopbedrag terug te storten.